قیمت قوطی اهواز و گیلان

قیمت قوطی اهواز و گیلان

بروزرسانی: 19 اسفند 1402
آهن مللویژگی های محصول
۱نام محصولقوطی تولید با ورق فولاد اهواز و گیلان
۳ضخامت2 میلیمتر
۵واحدکیلوگرم

بعضی از مصرف کنندگان قوطی، به دلیل اینکه از این مقطع فولادی در نواحی پنهان استفاده می کنند، به ظاهر یکدست آن اهمیت نداده و همچنین عدم یکنواختی ضخامت قوطی، نکته قابل توجهی برای ایشان به حساب نمی آید.

لذا این دسته از مشتریان در انتخاب خود ترجیحا از قوطی های تولید شده با ورق اهوازی و گیلانی بهره گرفته و همچنین به جهت قیمت پایین تر نسب به قوطی فولاد مبارکه، آن را به این محصول فولادی ترجیح می دهند.

ضخامت قوطی اهوازی گیلانی

برجسته ترین تفاوت قوطی گیلانی و اهوازی با فولاد مبارکه، عدم یکنواختی ضخامت ورق در سطح مقطع محصول است. برای مثال قوطی ضخامت 2 میلی متری که با ورق فولادی تولید شده، در تمام سطح محصول بصورت یکنواخت 2mm بوده در صورتی که در ورق گیلان و اهواز این ضخامت 2.2mm است و در برخی از قسمت های سطح مقطع به 2.4mm نیز می رسد.

این عامل یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در تفاوت قیمت قوطی اهواز و گیلان با قیمت قوطی فولاد مبارکه اصفهان است که فعالین بازار پروفیل بخوبی به این موضوع واقف هستند.

سایز قوطی گیلان و اهواز

منظور از سایز قوطی گیلان و اهواز در اصل ابعاد دهانه این محصول است. برای مثال قوطی 2*2 که یکی از پر فروش ترین مقاطع پروفیلی در بازار آهن و محصولات فولادی ایران محسوب می شود، مقطعی مربع شکل است که هر ضلع آن 20mm معادل 2 سانتی متر می باشد.

معمولا سایز پروفیل های قوطی را بر اساس واحد میلی متر نمایش می دهند اما در بازار و در حالت عامیانه در زمان خرید از واحد سانتی متر بصورت پیش فرض استفاده می کنند.

در حالت کلی سایزهای موجود در بازار برای قوطی گیلان و اهواز بصورت زیر است:

  • قوطی ۲۰ * ۱۰ (1*2 cm)
  • قوطی ۲۰ * ۲۰ (2*2 cm)
  • قوطی ۳۰ * ۲۰ (2*3 cm)
  • قوطی ۴۰ * ۲۰ (2*4 cm)
  • قوطی ۳۰ * ۳۰ (3*3 cm)
  • قوطی ۴۰ * ۴۰ (4*4 cm)
  • قوطی ۸۰ * ۴۰ (4*8 cm)
  • قوطی ۵۰ * ۵۰ (5*5 cm)
  • قوطی ۶۰ * ۶۰ (6*6 cm)
  • قوطی ۷۰ * ۷۰ (7*7 cm)
  • قوطی ۹۰ * ۹۰ (9*9 cm)

در هنگام خرید می توانید سایز مورد نظرتان را به کارشناس فروش پروفیل اعلام نموده تا محصول مد نظر شما با مناسب ترین قیمت موجود در بازار آهن ایران بصورت رسمی فاکتور گردد.

قیمت بروز و آنلاین قوطی گیلان و اهواز

یکی از بزرگترین دغدغه های فعالین صنایع مختلف چه بالا دستی چه پایین دستی، دسترسی به قیمت بروز و لحظه ای قوطی گیلان و اهواز است که ما با قرار دادن جدیدترین قیمت ها در جدول نرخ روزانه، دغدغه این عزیزان را برطرف نموده ایم.

شما می توانید در لحظه و بصورت آنلاین با مراجعه به سایت آهن رول نسبت به رصد و بررسی قیمت بروز و آنلاین انواع قوطی گیلانی و اهوازی در ضخامت و سایزهای متنوع اقدام نموده و در صورت نیاز به خرید این محصول با کارشناس فروش ما در تماس باشید.

نحوه خرید پروفیل اهوازی

چنانچه تصمیم خود مبنی بر خرید پروفیل اهوازی از کارشناسان فروش آهنرول را دارید، می توانید از طریق تماس با یکی از شماره های درج شده در بخش تماس با ما، نسبت به ثبت سفارش خرید و دریافت پیش فاکتور اقدام نموده و بار خریداری شده را در سریع ترین زمان ممکن در محل پروژه تان تحویل بگیرید.

کیفیت عمده ترین تفاوت قوطی گیلان و اهواز با فولاد مبارکه است و در درجه بود عدم یکنواختی در ضخامت ورق مصرفی.
ضخامت این مقطع فولادی همانند نمونه فولاد مبارکه است اما با یک تلورانس 2 دهم میلیمتری.
منظور قوطی تولید شده از ورق فولاد اهواز با ضخامت 2 میلیمتر است.
جدول قیمت قوطی اهواز و گیلان را آنلاین به اشتراک بگذارید

قیمت تمام پروفیل (قوطی)